Veelgestelde vragen
HEB JE EEN VRAAG?
Wij zijn hier om je vragen te beantwoorden
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Als je bestelling eenmaal is ontvangen en verwerkt, kunnen we helaas geen aanpassingen meer doen, maar je kunt wel contact met ons opnemen om te kijken welke opties er zijn.
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Zodra je betaling is verwerkt, wordt je bestelling binnen 24 uur verzonden.
Hoe weet ik of mijn bestelling is verzonden en kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met een track & trace-code. Hiermee kun je je bestelling op elk moment volgen.
Worden mijn persoonsgegevens bewaard?
Ja, je persoonlijke gegevens worden veilig bewaard in overeenstemming met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Wij verkopen of verhuren je gegevens niet aan derden.
Ik wil iets wijzigen aan mijn bestelling. Hoe kan ik dat doen?
Als je je bestelling wilt wijzigen of annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Zodra ons magazijn je bestelling heeft verwerkt en verzonden, kunnen we helaas geen wijzigingen meer aanbrengen.

In heel Nederland & Belgie altijd GRATIS verzending.

Altijd en overal veilig betalen met elke bank

Retourneer je bestelling binnen 30 dagen en ontvang direct je geld terug.